.                   ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

Η οδηγία 2011/83/ΕΕ σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών – η οποία τέθηκε σε ισχύ σε όλα τα Κράτη Μέλη από τις 13 Ιουνίου 2014 – αντικατέστησε τις οδηγίες 97/7/ΕΚ για την προστασία των καταναλωτών κατά τις εξ αποστάσεως συμβάσεις και 85/577/ΕΟΚ για την προστασία των καταναλωτών κατά τη σύναψη συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος.

Η οδηγία ενισχύει τα δικαιώματα των καταναλωτών οπουδήποτε και οποτεδήποτε κάνουν αγορές στην ΕΕ – είτε στο διαδίκτυο είτε σε κατάστημα -, ενώ βρίσκει τη χρυσή τομή ανάμεσα στην προστασία των καταναλωτών και την επιχειρηματική ανταγωνιστικότητα.

II.                ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ / ΡΥΘΜΙΖΕΙ  

Η οδηγία ρυθμίζει ορισμένες πτυχές των συμβάσεων που οι καταναλωτές συνάπτουν με προμηθευτές. Αναλόγως της μεθόδου πώλησης ή/και του αντικειμένου / σκοπού της σύμβασης οι συμβάσεις διακρίνονται στις εξής κατηγορίες:

(1) συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος,

(2) εξ αποστάσεως συμβάσεις οι οποίες συνάπτονται με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας εξ αποστάσεως  (internet, τηλέφωνο,  κλπ),

(3) συμβάσεις εντός εμπορικού καταστήματος, δηλαδή αυτές που δεν ανήκουν στις δύο προηγούμενες κατηγορίες,

 

(4) συμβάσεις πώλησης, στα πλαίσια των οποίων ο καταναλωτής αποκτά, έναντι τιμήματος, αγαθά (συμβάσεις πώλησης) ή ταυτόχρονα αγαθά και υπηρεσίες (μικτές συμβάσεις),  

(5) συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια των οποίων ο καταναλωτής αποκτά, έναντι τιμήματος, υπηρεσίες μόνο,

(6) συμβάσεις για την ηλεκτρονική παροχή ψηφιακού περιεχομένου, και

(7) συμβάσεις παροχής κοινής ωφέλειας, δηλαδή νερού, φυσικού αερίου ή ηλεκτρικής ενέργειας ή τηλεθέρμανσης.

III.             ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Οι 10 κυριότερες αλλαγές που επέρχονται σύμφωνα με τους νέους κανόνες της ΕΕ για τους καταναλωτές είναι οι εξής:

1) Καταργούνται οι κρυφές επιβαρύνσεις και έξοδα στο διαδίκτυο

Οι καταναλωτές προστατεύονται από «παγίδες πληρωμών» στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, ορισμένοι προσπαθούν να εξαπατήσουν τους καταναλωτές υποχρεώνοντάς τους να πληρώσουν για «δωρεάν» υπηρεσίες, όπως τα ωροσκόπια ή οι συνταγές μαγειρικής.

Στο εξής, οι καταναλωτές πρέπει να δηλώνουν ρητά πως κατάλαβαν ότι πρέπει να πληρώσουν. Στις αγορές στο διαδίκτυο, πλέον, ο προμηθευτής οφείλει να μεριμνήσει ώστε ο καταναλωτής, υποβάλλοντας την παραγγελία του, να αναγνωρίσει ρητώς ότι η παραγγελία συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής. Εάν η υποβολή παραγγελίας απαιτεί την ενεργοποίηση ενός εικονιδίου επιλογής ή ανάλογη λειτουργία, το εικονίδιο επιλογής ή η ανάλογη λειτουργία πρέπει να φέρουν ευανάγνωστη σήμανση που να αναγράφει τις λέξεις "παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής" ή μια ανάλογη σαφή διατύπωση που να δείχνει ότι η υποβολή παραγγελίας συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής στον προμηθευτή. Σε αντίθετη περίπτωση ο καταναλωτής δεν δεσμεύεται από τη σύμβαση ή την παραγγελία.

2) Μεγαλύτερη διαφάνεια στις τιμές

Οι έμποροι πρέπει να αναφέρουν το συνολικό κόστος του προϊόντος ή της υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλης πρόσθετης δαπάνης καθώς επίσης και όλες τις πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου.

3) Απαγόρευση προσυμπληρωμένων τετραγωνιδίων στους ιστότοπους

Στις αγορές στο διαδίκτυο –όπως πχ αγορά ενός αεροπορικού εισιτηρίου – πολλές φορές προτείνονται πρόσθετες επιλογές, όπως ασφάλεια ταξιδίου ή η ενοικίαση αυτοκινήτου. Αυτές οι πρόσθετες υπηρεσίες προτείνονται συνήθως με τη μορφή των λεγόμενων «προσυμπληρωμένων τετραγωνιδίων» (pre-ticket boxes). Μέχρι πρότινος, οι καταναλωτές αναγκάζονταν συχνά να αφαιρούν την επιλογή από τα τετραγωνίδια αυτά όταν δεν επιθυμούν τις επιπλέον αυτές υπηρεσίες. Πλέον, τα προσυμπληρωμένα τετραγωνίδια απαγορεύονται σε όλους τους διαδικτυακούς τόπους αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

4) Προθεσμία 14 ημερών για να αλλάξετε γνώμη σχετικά με μια αγορά

Η προθεσμία εντός της οποίας ένας καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από σύμβαση πώλησης παρατείνεται σε 14 ημερολογιακές ημέρες Αυτό σημαίνει ότι ένας καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη.

Υπογραμμίζεται:

Ø  Η αυξημένη προστασία σε περίπτωση ελλιπούς πληροφόρησης: αν ο πωλητής δεν έχει ενημερώσει με σαφήνεια τον πελάτη σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε η προθεσμία επιστροφής αυξάνεται σε ένα έτος.

Ø  Ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης επεκτείνεται και στις διαδικτυακές δημοπρασίες, όπως το eBay –, αν και τα προϊόντα που αγοράζονται σ' αυτές θα μπορούν να επιστρέφονται μόνον αν έχουν αγοραστεί από επαγγελματία πωλητή.

Ø  Ότι η περίοδος υπαναχώρησης αρχίζει από τη στιγμή που ο καταναλωτής παραλαμβάνει το προϊόν.

Οι κανόνες αυτοί ισχύουν για τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, τις τηλεφωνικές και ταχυδρομικές παραγγελίες και τις πωλήσεις που γίνονται εκτός καταστήματος, π.χ. στο σπίτι του καταναλωτή, στον δρόμο, σε επιδείξεις τύπου Tupperware ή κατά τη διάρκεια εκδρομής που έχει οργανώσει ο έμπορος.

5) Ενίσχυση του δικαιώματος επιστροφής χρημάτων

Ο έμπορος οφείλει να επιστρέφει στον καταναλωτή το τίμημα του προϊόντος εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση. Στο ποσό της επιστροφής θα περιλαμβάνεται και το κόστος παράδοσης. Γενικά, ο έμπορος αναλαμβάνει τον κίνδυνο οποιασδήποτε ζημίας κατά τη μεταφορά του προϊόντος, μέχρις ότου αυτό περιέλθει στην κατοχή του αγοραστή.

6) Θέσπιση τυποποιημένου ευρωπαϊκού εντύπου σχετικά με την υπαναχώρηση

Οι καταναλωτές θα προμηθεύονται ένα τυποποιημένο έντυπο για την υπαναχώρηση, το οποίο θα μπορούν (χωρίς να είναι υποχρεωμένοι) να χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση που θελήσουν να υπαναχωρήσουν από σύμβαση την οποία έχουν συνάψει εξ αποστάσεως ή κατόπιν επίσκεψης του πωλητή στο σπίτι. Το έντυπο αυτό διευκολύνει και επιταχύνει τη διαδικασία υπαναχώρησης από συμβάσεις που έχουν συναφθεί σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ.

7) Κατάργηση πρόσθετων επιβαρύνσεων για χρήση πιστωτικών καρτών και τηλεφωνικών γραμμών εξυπηρέτησης

Οι έμποροι δεν μπορούν πλέον να επιβαρύνουν τους καταναλωτές που πληρώνουν με πιστωτική κάρτα (ή άλλο μέσο πληρωμής) με ποσό μεγαλύτερο από αυτό που καταβάλλουν οι ίδιοι για να παρέχουν αυτό το μέσο πληρωμής. Οι έμποροι που χρησιμοποιούν τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης, οι οποίες επιτρέπουν στον καταναλωτή να επικοινωνεί μαζί τους για τη σύμβαση, δεν θα μπορούν πλέον να χρεώνουν τις κλήσεις αυτές περισσότερο από τη βασική τιμή τηλεφωνικής κλήσης.

8) Σαφέστερες πληροφορίες για το ποιος πληρώνει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος

Εάν ο έμπορος επιθυμεί να αναλάβει ο καταναλωτής -ο οποίος έχει στο μεταξύ αλλάξει γνώμη- το κόστος επιστροφής του προϊόντος, οφείλει να τον ενημερώσει σχετικά εκ των προτέρων και με σαφήνεια. Διαφορετικά, θα πρέπει να πληρώσει ο ίδιος ο έμπορος τα έξοδα επιστροφής. Ο έμπορος πρέπει, πριν από την πραγματοποίηση της αγοράς, να δίνει τουλάχιστον μια εκτίμηση του μέγιστου κόστους επιστροφής προϊόντων μεγάλων διαστάσεων που αγοράζονται μέσω διαδικτύου ή δι' αλληλογραφίας, όπως π.χ. καναπέδες, ώστε να μπορεί ο καταναλωτής, πλήρως ενημερωμένος, να επιλέξει από πού θα αγοράσει.

9) Ειδική προστασία των καταναλωτών σε περίπτωση συμβάσεων που συνάπτονται δια τηλεφώνου (cold calling).

Στις συμβάσεις για την παροχή υπηρεσιών ή σε συμβάσεις που συνδυάζουν την παροχή υπηρεσιών και την αγορά προϊόντων (μικτές συμβάσεις) η σύμβαση είναι έγκυρη και ισχύει από τη στιγμή που ο καταναλωτής υπογράψει ότι αποδέχεται την προσφορά. Δεν αρκεί πλέον η προφορική συναίνεση του καταναλωτή δια τηλεφώνου για την εγκυρότητα της σύμβασης.

10) Ισχυρότερη προστασία των καταναλωτών σε σχέση με τα ψηφιακά προϊόντα

Οι πληροφορίες σχετικά με το ψηφιακό περιεχόμενο θα πρέπει επίσης να είναι σαφέστερες και να περιέχουν στοιχεία σχετικά με τη συμβατότητα του περιεχομένου με το hardware και το software, καθώς και σχετικά με την εφαρμογή όλων των τεχνικών μέτρων προστασίας, όπως ο περιορισμός του δικαιώματος των καταναλωτών να παράγουν αντίγραφα του περιεχομένου.

Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρούν από αγορές ψηφιακού περιεχομένου, όπως η τηλεφόρτωση (download) μουσικής ή βίντεο, αλλά μόνο μέχρι τη στιγμή της πραγματικής έναρξης της διαδικασίας τηλεφόρτωσης (download).

IV.             Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Η προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2011/83/ΕΕ πραγματοποιήθηκε με την έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης Ζ1-891/2013- (ΦΕΚ 2144 B’) σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την ΚΥΑ Αριθμ. 27764οικ/2014 (ΦΕΚ 1470 B’). Με την ΚΥΑ προστέθηκαν στο Ν. 2251/1994 για την «Προστασία του καταναλωτή» τα άρθρα 3 έως 4η τα οποία και ρυθμίζουν τα θέματα τα σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Πιο συγκεκριμένα:

Τα άρθρα 3 και 3α ορίζουν βασικούς όρους όπως "σύμβαση πώλησης", "σύμβαση παροχής υπηρεσιών", "εξ αποστάσεως σύμβαση", "σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος", κλπ. ενώ παράλληλα προσδιορίζουν το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων το οποίο καλύπτει όλες τις συμβάσεις μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών.

.

Το άρθρο 3β ορίζει την προσυμβατική ενημέρωση που πρέπει να λαμβάνει ο καταναλωτής από τον προμηθευτή πριν τη σύναψη συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος και από απόσταση, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για τις δυνατότητες λειτουργίας και διαλειτουργικότητας του ψηφιακού περιεχομένου. ενώ τα άρθρα 3γ και 3δ  ορίζουν τις τυπικές απαιτήσεις των συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος και από απόσταση.

Τα άρθρα 3ε έως και 3ιβ ρυθμίζουν επίσης το δικαίωμα της υπαναχώρησης (διάρκεια περιόδου υπαναχώρησης, διαδικασία και συνέπειες αυτής) περιλαμβάνουν δε και υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης το οποίο τίθεται στη διάθεση των καταναλωτών και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αυτούς για να ενημερώσουν τους προμηθευτές για την απόφασή τους να υπαναχωρήσουν (βλ. Παράρτημα - Τμήμα Β του ν. 2251/94).

Το άρθρο 4 προσδιορίζει βασικές πληροφορίες που θα πρέπει να παρέχονται από τους προμηθευτές στους καταναλωτές πριν τη σύναψη συμβάσεων εντός εμπορικού καταστήματος.

 

Τα άρθρα 4β έως 4στ ορίζουν τους κανόνες της παράδοσης και μετάθεσης κινδύνου που εφαρμόζονται μόνο στις συμβάσεις πώλησης, όπως και μερικούς κανόνες που εφαρμόζονται σε όλους τους τύπους των καταναλωτικών συμβάσεων. Σε αυτούς περιλαμβάνονται κανόνες για

Ø  τα έξοδα  χρήσης ορισμένων μέσων πληρωμής (πχ. πιστωτικές η χρεωστικές κάρτες),

Ø  τις χρεώσεις των τηλεφωνικών γραμμών άμεσης εξυπηρέτησης που τίθενται στη διάθεση των καταναλωτών από τους προμηθευτές, όπως και

Ø  την απαγόρευση χρήσης προ-συμπληρωμένων τετραγωνιδίων στις ιστοσελίδες για επί πλέον χρεώσεις από αυτές που προκύπτουν από την σύμβαση.

 

Υπάρχουν, τέλος, και γενικού χαρακτήρα διατάξεις π.χ. για την παροχή μη παραγγελθέντων αγαθών ή υπηρεσιών (άρθρο ), για τον αναγκαστικό χαρακτήρα της νομοθεσίας (άρθρο ), την επιβολή κυρώσεων, κλπ.

 

Ο πίνακας που ακολουθεί δίνει συνοπτικά την έκταση (σε πράσινο φόντο) εφαρμογής των διατάξεων του ν. 2251/94 αναλόγως του τύπου καταναλωτικής σύμβασης.

Simbaseis.JPG

Επισημαίνεται ότι οι διατάξεις για τα δικαιώματα των καταναλωτών ισχύουν παράλληλα με αυτές του Αστικού Κώδικα αλλά και των λοιπών διατάξεων του ν. 2251/1994 για την Πώληση Καταναλωτικών Αγαθών και Εγγυήσεις καθώς και σχετικά με τις  Καταχρηστικές Ρήτρες των Συμβάσεων.

Συμβουλευτείτε εδώ το πληροφοριακό υλικό για τα δικαιώματα σας από τη βιβλιοθήκη μας και δείτε το σχετικό video για τα πέντε δικαιώματα σας που πρέπει να γνωρίζετε!

Βλέπε επίσης πληροφορίες για την

ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΜΠΟΡΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ και ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ.

V.                ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ

Η παράβαση των ανωτέρω διατάξεων επισύρει τις ποινές, που προβλέπονται στο άρθρο 13α του Ν. 2251/1994.
Αρμόδια αρχή για την εξέταση καταγγελιών που αφορούν συμβάσεις από απόσταση είναι η:
Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς
Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή

Πλατεία Κάνιγγος, 101 81 ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 1520
FAX: 210 38 43 549
E-mail:
1520@efpolis.gr
Internet: www.efpolis.gr

1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Με την επιφύλαξη ειδικότερης έγγραφης συμφωνίας, όλοι οι όροι που αναγράφονται επί του παρόντος, ισχύουν για όλα τα προϊόντα και προς όλους τους αγοραστές – πελάτες και οποιαδήποτε συναλλαγή αφορά αγορές από την Εταιρεία “Cellepouri.gr”, εμπίπτει στους όρους που αναφέρονται κατωτέρω και αναγράφονται ευκρινώς στο διαδικτυακό μας τόπο.

2. ΠΡΟΣΦΟΡΑ & ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ

Όλα τα προϊόντα καθορίζονται ως προς το βάρος, τα χρώματα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά από την εκάστοτε Κατασκευάστρια Εταιρεία. Η λήψη της παραγγελίας γίνεται από το Τμήμα Πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος “Cellepouri.gr”, το οποίο είναι αρμόδιο για τη διάθεση και αποστολή των προϊόντων. Ο αγοραστής, οφείλει να ενημερώνεται σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που παραγγέλνει. Οποιαδήποτε ενημέρωση εκ μέρους μας, αφορά τεχνικές η άλλες πληροφορίες, γίνεται με κάθε επιφύλαξη. Η αποστολή των παραγγελιών, εφ’ όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, γίνεται αυθημερόν και η παράδοσή του εξαρτάται από τη Χιλιομετρική απόσταση, ή τη μεσολάβηση Σαββατοκύριακων ή αργιών. Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της παραγγελίας ως έχει συμφωνηθεί, ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να την ακυρώσει.

3. ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές όλων των προϊόντων, αναγράφονται ευκρινώς και πλησίον κάθε προϊόντος και περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Η Εταιρεία μας διατηρεί κάθε δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές στα προϊόντα της χωρίς προειδοποίηση, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Ο πελάτης από τη στιγμή που έχει επιβεβαιώσει την παραγγελία του, εξασφαλίζει πως θα παραλάβει το προϊόν με την τιμή την οποία “αποδέχτηκε” τη συναλλαγή έστω και αν η τιμή στην πορεία μεταβληθεί. Για προϊόντα τα οποία διακινούνται εκτός Αθηνών ή για μεγάλα δέματα, η χρέωση αποστολής καθορίζεται από ειδικούς αναλυτικούς πίνακες που αναπροσαρμόζονται ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών Ταχυμεταφορών.

4. ΑΠΟΣΤΟΛΗ / ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με κόστος και ευθύνη του αγοραστή, ενώ επί πλέον ασφάλιση τους, επιβαρύνει 0,90% την τελική τους αξία.Για μεταφορές που έχουν καθυστερήσει από εξωγενείς παράγοντες (όπως απεργίες, κλείσιμο δρόμων, ακραίων καιρικών φαινομένων κλπ.) η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη.

5. ΚΙΝΔΥΝΟΙ

Από τη στιγμή που τα εμπορεύματα παραλαμβάνονται από την Εταιρεία μας, για λογαριασμό του αγοραστή, είτε από τον ίδιο είτε από εκπρόσωπό του ή Μεταφορική Εταιρεία, απαλλασσόμαστε από οποιαδήποτε ευθύνη σχετικά με απώλεια, καταστροφή, κλοπή ή φθορές των προϊόντων ή των συσκευασιών τους.

6. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Θέματα παροχής Εγγύησης των εμπορευμάτων και τυχόν επιστροφών για οποιοδήποτε λόγο, καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις των Ελληνικών Νόμων και των διατάξεων Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κάθε Συσκευή που πωλείται από εμάς, οφείλει να περιλαμβάνει εγχειρίδιο χρήσης στα Ελληνικά, καθώς και τους όρους Εγγύησης του προϊόντος. (αφορά τα τηλέφωνα) Η Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία διασφαλίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών με Νόμους και οδηγίες όπως – Ν2251/1994, ΑΚ § 554-555.Για επιπρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Υπουργείο Ανάπτυξης – Τμήμα προστασίας καταναλωτή- ή να καλείτε το 1520. Η Εγγύηση των Κατασκευαστών, καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή ή στο λογισμικό. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από πτώση, υγρασία, αμέλεια, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, αυτομάτως θέτει το προϊόν “Εκτός Εγγύησης” και η επισκευή του χρεώνεται. Αν επιθυμείτε να προβάλλετε κάποια αξίωση, στα πλαίσια της περιορισμένης Εγγύησης που συνοδεύει κάθε προϊόν, θα πρέπει να απευθύνεστε απ’ ευθείας, στο αρμόδιο Τεχνικό Τμήμα του επίσημου Αντιπροσώπου ή εξουσιοδοτημένων σημείων Επισκευής καθώς επίσης και στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του “Cellepouri.gr” Ο “Cellepouri.gr” οφείλει, να παραδίδει όλα τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση. Αν κάποιο προϊόν δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση, δίνει αυτόματα το δικαίωμα στον αγοραστή, να ακυρώσει την παραλαβή του ή να το επιστρέψει. Οι Εγγυήσεις όλων των προϊόντων, τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να καλύπτονται από τους εκάστοτε επίσημους αντιπροσώπους. Ειδάλλως ο “Cellepouri.gr ” οφείλει να καλύψει την Εγγύηση. Επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).

7. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ / ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μέχρι τελικής εξοφλήσεως των εμπορευμάτων, αυτά παραμένουν στην κυριότητα του “Cellepouri.gr”. (Ακόμη κι αν έχει καταβληθεί μέρος του ποσού, η κυριότητα παραμένει σε μας).

8. ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Αν δεν έχει οριστεί τρόπος πληρωμής, τότε εννοείται Αντικαταβολή με την παράδοση.

Οι ενδεδειγμένοι και αποδεκτοί τρόποι πληρωμών είναι οι εξής:

1. Αντικαταβολή του αντιτίμου της παραγγελίας κατά την παράδοση στον τόπο που επιλέξατε Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας εκτελείται, αφού μας αποστείλετε με e-mail στο info@cellepouri.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. (υπόψιν Λογιστηρίου) το ονομαστικό καταθετήριο, στο οποίο απαραίτητα θα πρέπει να αναφέρεται ως αιτιολογία, ο αριθμός παραγγελίας. Ο χρόνος παράδοσης αρχίζει από την ημερομηνία αποστολής του καταθετηρίου) Σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε, αν το παραστατικό που θα εκδοθεί γiα την παραγγελία σας, θα είναι Απόδειξη Λιανικής πώλησης ή Tιμολόγιο.

Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες ή καταστήματα εφόσον μας υποβάλλουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία Εταιρείας, Δραστηριότητα, ΑΦΜ, ΔΟΥ, διεύθυνση έδρας και αριθμό τηλεφώνου.

Μια πληρωμή θεωρείται ότι έχει γίνει, μόνο όταν ο “ Cellepouri.gr”εισπράξει ακέραιο το ποσό της εξόφλησης. Σε περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η Εταιρεία δεν επιστρέφει χρήματα, αλλά πιστώνει το ακριβές ποσό στην αμέσως επόμενη παραγγελία.

9. ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ

Ο “Cellepouri.gr” δεν μπορεί να κατηγορηθεί, για οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να προκαλέσουν προϊόντα τα οποία διακινεί και εμπορεύεται και τα οποία καλύπτονται από Ευρωπαϊκούς κανόνες ασφαλείας. Ο εκάστοτε κατασκευαστής, οφείλει να ενημερώνει στις εσώκλειστες οδηγίες, σχετικά με τον ορθό τρόπο χρήσης και τις προφυλάξεις των προϊόντων του.

10. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Το λογισμικό το οποίο υπάρχει μέσα στις συσκευές, έχει την άδεια χρήσης την οποία δίνει ο κατασκευαστής του λογισμικού. Οι όροι χρήσης οι οδηγίες και οι περιορισμοί χρήσης, δίνονται ομοίως από τον κατασκευαστή του λογισμικού και όχι του προϊόντος. Πακέτα λογισμικού ή προϊόντα που περιέχουν λογισμικό, μπορούν να επιστραφούν μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η Ταινία Ασφαλείας του κατασκευαστή και η συσκευασία θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.

11. ΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Για οποιαδήποτε συναλλαγή γίνεται με το “Cellepouri.gr”, ισχύει η Νομοθεσία της Ελλάδας και συμφωνείται ότι αρμόδιες αρχές για την επίλυση διαφορών, είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

12. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων (πχ. λόγω χρώματος), γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης και εφ’ όσον το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί. Επίσης, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας του. Ο “Cellepouri.gr”, διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι. Στην περίπτωση επιστροφής ο
χρήστης θα επιβαρυνθεί με το ανάλογο κόστος μεταφοράς.
13. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικώς ή μερικώς) θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας στο 21 3010 5205. Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, δίνεται μέχρι τη χρονική στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Οποιαδήποτε ακύρωση μετά το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, είναι αδύνατη.

14. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

Με την επιβεβαίωση κάθε παραγγελίας ηλεκτρονικά, εννοείται ότι όλοι οι όροι γίνονται κατανοητοί πλήρως και ανεπιφύλακτα αποδεκτοί. Οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση ή μη σαφή κατανόηση των όρων αποστολής, πληρωμών και εγγύησης, οι οποίοι αναφέρονται επί του παρόντος, θα πρέπει να αποσαφηνίζεται από τον αγοραστή, ζητώντας επί πλέον λεπτομέρειες εγγράφως. Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφωνίας, ο παραλήπτης υποχρεούται να το γνωστοποιήσει εγγράφως στο “Cellepouri.gr”, μέσα σε 48 ώρες από την παραλαβή, υποδεικνυομένης της γνωστοποιήσεως με συστημένη επιστολή ή να την υποβάλει ηλεκτρονικά ζητώντας αποδεικτικό παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει άμεσα, άθικτα όλα τα εμπορεύματα και το “Cellepouri.gr” επιφυλάσσεται ρητά του δικαιώματός της να υπαναχωρήσει από την παρούσα πώληση αζημίως. Ο “Cellepouri.gr” σε κάθε περίπτωση δεσμεύεται, ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας διασφαλίσει μια αξιόπιστη και συμφέρουσα αγορά από κάθε άποψη.

Εφαρμοστέο Δίκαιο και λοιποί όροι
Όλοι οι όροι του παρόντος είναι ουσιώδεις. Στην περίπτωση που οποιοσδήποτε όρος του παρόντος (ή η εφαρμογή του κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες) κηρυχθεί από αρμόδιο δικαστήριο ή αρχή άκυρος ή ανεφάρμοστος, οι υπόλοιποι όροι (καθώς και ο ως άνω όρος όπως αυτός εφαρμόζεται σε άλλες περιπτώσεις) παραμένουν σε ισχύ σε κάθε περίπτωση. Ο “Cellepouri.gr” διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί, συμπεριλαμβανομένων των παρόντων όρων, των τιμών και των περιγραφών των προϊόντων ή και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή μέρος του παρόντος χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες.Η ισχύς, εκτέλεση, ερμηνεία και τα αποτελέσματα του παρόντος ρυθμίζονται από το ελληνικό δίκαιο και τα δικαστήρια των Αθηνών έχουν την αποκλειστική δικαιοδοσία και αρμοδιότητα.

Ασφάλεια συναλλαγών

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "EuroBank  e-Commerce" της EuroBank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer -SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Το site www.Cellepouri.gr χρησιμοποιεί για τις συναλλαγές το πρωτόκολλο ασφαλείας SSL (Secure Sockets Layer) που σήμερα αποτελεί την πιο σίγουρη πλατφόρμα για τις on-line εμπορικές συναλλαγές.
Το πρωτόκολλο SSL κρυπτογραφεί όλες οι προσωπικές πληροφορίες, τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και τη διεύθυνσή, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά τη μεταφορά τους στο Internet. Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) αποτελεί το παγκόσμιο standard για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL προστατεύονται από ειδικό λειτουργικό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά τη μεταφορά.

©2011 Όλα τα δικαιώματα παρακρατημένα.

Προσοχή: Ολόκληρη η ιστοσελίδα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα και ελέγχεται ηλεκτρονικά. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή ή διανομή, μέρους ή τμημάτων αυτής, χωρίς την έγγραφη άδεια του “Cellepouri.gr”.